niedziela, 25 stycznia 2015

Popcornem się udusisz, łzami zalejesz...

Na film pt.:"Nostalgia Anioła" natrafiłam przypadkiem rok temu w ferie zimowe. Miałam iść spać, ale przełączyłam kanał i akurat zaczynał się ten film. Spodobał mi się tytuł i stwierdziłam, że zobaczę fragment... Na jednym fragmencie się nie skończyło. Film skończył się o 2 w nocy, ale warto było go obejrzeć.
"Nostalgia Anioła" opowiada o 14 - letniej Susie, która mieszka w Pensylwanii. Pewnego dnia wraca do domu ze szkoły później niż zwykle. By dostać się na ulicę musi przejść przez pole kukurydzy. Tam spotyka swojego sąsiada, który pokazuje jej norę, którą wybudował w ziemi "dla dzieci". Dziewczynka nie wraca do domu na kolację, wtedy rodzice dzwonią na policję i zaczynają się poszukiwania. Susie zostaje zamordowana, ale nie odchodzi do Nieba - jest w miejscu pomiędzy Ziemią a Niebem. Cały czas czuwa nad rodzicami i swoim rodzeństwem, a także pomaga rozwiązać zagadkę swojej śmierci. Do Nieba przechodzi, gdy jej zwłoki zostają zasypane i gdy jej sprawy zostają załatwione tu, na Ziemi.
Film jest piękny. Rzadko mam okazję obejrzeć film, w których każdy szczegół ma swój sens - a w tym filmie tak jest. W cudowny sposób ukazana jest miłość do drugiego człowieka i śmierć - ludzie po śmierci nas nie opuszczają tylko cały czas nad nami czuwają. Polecam ten film wszystkim, jednak, jak mówi tytuł tego wpisu, ''[..] łzami się zalejesz''.

Powyżej znajdują się zdjęcia, które znalazłam w internecie i, które sprawiły, że w oczach miałam łzy.
Pozdrawiam serdecznie, Ewelina.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. *Bardzo mnie zachęciła Twoje recenzja, z przyjemnością obejrzę go w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń